Mira

Idag har vi varit på sjukhuset hela dagen *bloggar om de i andra bloggen*
Efter de åkte vi med Marita hem och satt där resten av dagen.
Väl hemma hade jag precis börjat med maten och Noa blev serverad korv. Han åt glatt och medans jag fixade min mat så hade han somnat :-) så himlans söt.
När min mat sen var klar så ringde mobilen. Syrran ville absolut komma över till oss och pussa på Noa.
Jag förklarade snällt att Noa sov, men hon ville absolut komma iaf.

Och Ja kom över det gjorde hon med en liten tuss i famnen! En underbart söt liten kisse.
Noa han gick inte att väcka så han får träffa tösa i morrn!
Katten har jag och syster kommit överens om att den ska heta Mira :-)



Här är den lilla tösen som inte var lätt att fånga på bild :-) Nu ligger hon tryggt och sover på mina fötter :-)

Nu ska jag snabbt blogga i andra bloggen, sen ska jag sova för jag håller på att frysa ihjäl. så jag längtar efter sängen :-) kram på er


Kommentarer
Postat av: Valles mamma

Hej, vilken söt kattunge! Mira är ett bra namn. Jag har inte orkat blogga själv, får se om det blir av idag. Kram!

2010-09-02 @ 12:38:34
URL: http://metrobloggen.se/egenblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0