Lollipop cookies

Kastar in ett snabbt inlägg bara för jag e dunder trött!
I dag har vi först varit på stensättning för gravstenen till min väns morfars grav.
sen har jag pratat med den nya frun som e på smekmånad. hennes make e riktigt sjuk (lunginflamation eller liknande) så jag har försökt få veta hur dom ska göra och lösa allt praktiskt när dom e utomlands. då jag själv har spenderat tid på sjukhus lite här å där i världen hade jag lite koll på vart jag skulle ringa ;-)

Sen har jag bakat med alla barnen! vi har bakat "lolipop" cookies, ni vet typ samma som dom som Noa fick en när vi var i Forum.
så här blev iaf resultatet av våra. Goda som attans blev det med smak av apelsin och smarties



Nu ska jag leta rätt på lilla Mira som har varit med oss hela dagen sen ska jag bädda ner oss båda. Mira har valt sin plats under sängen där sov hon gott hela natten och jag fick t.om väcka henne :-)
Men vill att hon går på lådan igen innan vi ska nanna.

Kram på er

Och vet ni! jag lovar att skriva roliga inlägg snart igen när jag har lite mer tid och ork.
Funderar oxå för övrigt på att flytta bloggen så den inte ligger som en underblogg till Noas blogg. för visst behöver ni använda lösen för att komma in här med va? och riktigt så e de inte tänkt att vara :-/ men vi får se vad jag gör :-)

KRAM och God natt! Don't let the bed bugs bite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0