Orolig, Ångest och allmänt förvirrad

Orolig och nojjig... japp det är jag det!
I morgon är det dags för del 1. i noas undersökning. Mao, provtagning och narkosbedömning...
Fan va de känns skit :-(
Vill bara lägga mig ner och gråta... men istället har jag spenderat dagen med att stor städa hemma, fast jag varken hade ork eller lust. och de e ju en bra kombo... nix!
Jag slet ut alla mina kläder så hela hemmet var en stor klädhög.
För att dämpa min ångest så gör jag så... jag fixar och ordnar för att fokusera på annat.
När alla kläderna var utslutna ur stora garderoben så tittar jag in, ser på skostället som är i passande höjd för Noa att ha som bänk...
Noa börjar direkt leka där inne och jag kastar på en filt och lägger in några kuddar, slängde upp en gardinstång och hängde upp en gardin.
Attans vad lycklig han blev. en egen liten koja... ett eget litet kryp in!
Målet med dagen var att lyckas få in alla kläderna från stora garderoben in i dom redan överfulla garderoberna...
Jag rensade rensade och rensade! 1 säck kläder slängda, 1 säck kläder bortskänkta...
När jag insåg att det aldrig kommer att funka så kastade jag in allt i garderoben i en salig röra och kände mig besviken.
Jag ville så gärna! och så funkade det bara inte. Min ork, Noas ork fanns inte!
Hela hemmet är fortfarande rörigt, men jag orkar inte! så det får vara så ett litet tag.
Planen är att till nästa helg så får jag barnvakt så jag kan ge projectet ännu en chans.
Det borde gå om jag ordentligt rensar ur även byråerna osv.

Planen är oxå att jag ska ha hittat en ny säng och ha hunnit köpa en ny säng till Noa. som jag då samma dag ska hinna med att montera upp! jag ska oxå ha möblerat om!
ja ni ser ju.. eller hör/läser...
Inte liite man ska hinna med. Men med lite tur får jag kanske hjälp av vänner då jag skulle behöva ha hemmet tapetserat oxå ;-)
 men apropå sängar... dessa två står jag i valet och kvalet med:

Minnen i vitt från IKEA. jag tycker att den är söt och rar, plus e ju att det är en växasäng så den måste ju inte ta så stor plats.. men frågan e om den inte e för "sjukhussängs"-aktig?


Den andra e denna Jubee från Mio. dock så e de självklart att man fäster en ram runt så han inte ramlar ur.
vi kikade på denna och även den som e i låg version i vintras. plus e ju att den har förvaring under. minus e ju att den blir så stor.
Vad tycker ni?

I övrigt så kom vi iväg på koutsläpp i dag. negativt var dock att vi skulle gått till berga men som tur va loggade vi in å dubbel kollade tiderna. men dom hade bytt dag. skit dåligt att inte höra av sig då. för jag anmälde oss dit just för att dom skulle kunna kontakta om dagen böts. men endå så gjorde dom inte det!
så vi och några tusen till åkte till skälåker.
visar bilder en annan dag när jag lagt upp dom :-)

God natt på er
Kram


Kommentarer
Postat av: Broderibruden

Svårt att veta vilken säng som är bäst. Men den understa ser så hög ut, eller är det en synvilla? Hoppas det går bra idag! Kram!

2010-05-17 @ 13:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0