Trött

Kan nån, vem som helst.... hitta och ge mig min hjärna tillbaka!
Noa somnade efter att ha gallskrikigt i 2 timmar. Han somnade redan vid 20 tiden.
Men endå så kan jag inte sova.
har legat i sängen å bara glott typ.

Noas pappa ringde å sa att han hade fixat en cyckel till Noa och även en trehjuling.....
Nån som tror att min haka typ trillade ner i golvet?
Jag som har funderat på att skaffa en cyckel till lillgos men tycker att dom jag har hittat har varit för stora eller varit onödigt dyra!
Så jag är glad! och tacksam, för jag tror att Noa kommer att älska att ha en cyckel. de märker man nere i lekparken att han oftast vill leka med cyklarna som sitter fast där nere. Även när han ser andra barn cyckla så ser han avundsjukt på dom!

Nä nu måste jag verkligen försöka sova igen... i morrn ska vi upp till sjukhuset igen så de blir en tidig morgon i morgon. 

Kram på er
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0