Telefonen funkar igen!



Dessa tyger och snedslå hade jag hemma hos mamma.... Hummmm vad kan man göra med dom tro ;-)
efter en stunds klippande och knåpande så blev detta resultatet




Noa hände dock över mig på symaskinen så snedslån måste göras om för den e inte godkännd! men annars så blev jag nöjd!
Det är alltså en barnvagns suflett som jag har sytt :-)

I morse så vaknade jag och hade ett trevligt sms på min lånade mobil. Min kära phone fungerar igen! Min snälla bror hade suttit med den i natt och uppdaterat den så nu funkar den hundra gånger bättre än innan och fler roliga grejer hade jag fått på den! så jag kan nog inte vara gladare faktiskt!
Utöver att sy och pussa på min mobil så har vi lekt i parken med Loke och fikat ute innan regnet föll.
Vi hände hemma hos mamma där symaskinen står och jag har aggerat bud åt min bror när DHL kom för att lämna hans nya nexus one mobil!

annars har vi inte gjort så mycket faktiskt, Noa vägrar ta sond för det gör tydligen as ont! fick rådet att byta vatten i knappen och låta han vila tills i morgon.
hoppas bara de funkar!
Strax hoppas jag att mamma kommer hem så jag kan bädda ner ett sovande barn i sängen å gå över å hämta min gröt som jag glömde där.
Sen blir de till att äta lite för de blev en galet tidig middag och jag e tok hungrig å sugen på risgrynsgröt :-D
Samtidigt som den intas ska jag försöka färga håret oxå!

I helgen nu så har vi faktisk NOLL planer :-o vad ska ni hitta på?

Kram


Kommentarer
Postat av: Broderibruden

Vad duktig du är på att sy:-) Blev jättefint! Hoppas sonden fungerar idag annars måste ni väl åka in, igen. Hoppas det går bra nästa vecka för det var väl då besöken började igen. Nog måste de väl hitta felet nu? Kramar i massor! Valdemar har blivit förkyld och ligger och sover nu. Det har regnat. Lite mysigt att sitta inomhus när inte solen skiner.

2010-05-29 @ 13:15:48
Postat av: Sandra mamma till p&l

Hej! Gud vad du är duktig på att sy! Blev ju kanon fint, jag hatade syslöjden som liten, min passion är verkligen inte att sy, men önskar ja va lika duktig som dig!! :D

Hoppas Noa vill "äta" snart, att sonden funkar utan massa smärtor :(

Nu har min minsta lilla prins blivit sjuk oxå, är det inte det ena så är de det andra käns de som.. Kraam

2010-05-29 @ 21:35:09
Postat av: Angela

Tack tjejer :-)



ja den funkar tyvärr inte... eller egentligen vad vet jag ;-) noa vägrar så jag får inte ens testa. men de ser inte fint ut så jag låter det vara till i morrn! ons tor ska vi ju endå vara uppe så hoppas att dom kan greja det då så vi slipper åka upp innan.

kram



2010-05-31 @ 00:01:07
URL: http://lilleprins.blogg.se/mamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0