Söndagen

Och i dag skulle jag inte göra nååååt annat mer än att inta soff läge och som max dammsuga hahaha
att jag ens trodde på den själv e ju bara sann humor ;-)

Förmiddagen spenderades dock i sängen och i soffan! tittade på TV och bara mös med min lilla sjukling.
Sen skickade jag honom i badet, och planen var att jag skulle passa på att duscha samtidigt.
men njaaaaa... Jag passade i stället på att skrubba hela golvet för hand med en svamp.
skrubbade av alla ledningar, varenda kakel platta, toaletten å ja... rubb å stubb... de behövdes verkligen!
Nu e de skinande rent och golvet ser ut som om det vore nylagt! Tack snälla rengöringsmedel för att du verkligen fungerade!
Dock så har jag badkaret kvar och även insidan av handfatet.. undersidan tog jag medans jag endå ålade på golvet ;-)

Sen blev de sen lunch/tidig middag och efter det kom min bror å hans son över. Vi gick en sväng i eftermiddags solen, köpte en latte å lät barnen springa. vi gick över tågspåret å såg på medans tågen passerade. Noa å Loke älskade det. sen skutta vi i skogen nära tåget. plockade blommor och busade.
Noa gjorde nåt han aldrig gör.
Han lade sig ner och bara njöt av skogen och den fina himmelen.
Noa hatar att bli smutsig å vill absolut inte hamna på marken. så det var verkligen underbart att se.
Vi stannade en bra stund i skogen, såg flera tåg passera.
Vi knallade till ICA och barnen fick muffins å smootie från semper(?!) Sen var de dags för blöjbyte så vi knatade hem till oss.
sen va de bara att gå ut igen.
Gick en sväng i skogen på andra sidan där de finns häst hagar å fornminnen.
Killarna sprang runt å busade. Sen orkade inte vare sig Noa eller Loke så mycket mer.
På hemvägen såg vi två älgar som käkade och Noa började knorra.

Vi gick med min bror till deras gård som dom även delar med min mor. Jag passade på att hämta resterna av dom sakerna jag lämnat där efter vår vecko handling. Killarna lekte i parken så länge. och vips.... så insåg vi att vi hade varit ute i 4,5 timma :-O
Det hade jag aldrig kunnat tro!

Väl hemma igen så började Noa knorra ordentligt. Han somnade först vid 23 tiden eftter att ha varit väldigt ledsen å besvärad.
Halva sond dosen fick jag bara i han :-( jag som hade hoppat så att kunna ge han lite extra.
men efter halva sa han själv i från å försökte koppla bort slangen själv.

Nu sover han dock sött å jag ska strax koppla på lite vatten som får gå under natten.
Tror de va ett smart drag att låta han ha vatten igår natt för han verkar lite piggare.

I morrn ska jag ringa sjukhuset å kolla om dom har nån tid till oss!

Stor kram till er


Kommentarer
Postat av: Broderibruden

Ni kämpar så bra! Hoppas att sjukvården kan hjälpa er med diagnos snart! Kram!

2010-05-03 @ 10:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0