Snor

Snor snor snor och ja lite mera snor!
Det ör typ det jag ser på varenda människa och det är nåt jag torkat från min son och mig själv konstant!
I dag när vi gick upp kikade jag ut!
Vackert väder, men en förkyld son och en förkyld mamma får endå klä på sig någolunda iaf.
Noa och jag matchade varandra med halv långa jeans som slutade nedanför knäna, till det en tunnare långärmad svart tröja till båda. på det drog jag även på en tunn ljusblå sommar cardigan och Noa fick en liknande i blått brunt och vitt.
sen var vi redo för en dag i solen... trodde jag ja...
haha vi kom ut genom porten, korsade parkeringen innan vi...
korsade parkeringen, gå in genom porten och in hemma för att byta kläder.
lång byxor och tjock tröjor på!
Jäklarns vad kallt det var ute i dag!

Vi har inte gjort speciellt mycket, var ute en sväng med carro och Loke busade nere i Centrum i gräset och bara tog det lugnt. Jag och Carro pratade lite om mitt project att ta mig an vår risiga tvillingvagn. ge den ett facelift med hjälp av total renovering. Vi kikade på lite tyger och funderade ett par vändor.
mitt första projekt ska dock bli att sy ännu en ny suflett till min barnvagn av tygresterna som blev över av draperierna.
Mina andra e ju mystiskt försvunna :(

Nä hörrni nu när Noa endå sover så e de dags för en snabb dusch och sen e de kudden som gäller för min del.

stor kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0