Olämpligt för en 2 åring?

Kom igen... Nu kör vi en gissnings lek haha..
Noa fick för nån vecka sedan kläder från Meandi.
I går kom ju Noas pappa hit, han tog tag i tröjan som Noa fått som jag hade lagt fram till i dag.
Helt alvarlig lägger han ner tröjan pekar på den å frågar om jag verkligen anser att den är lämplig!
Vadå lämplig?
Ja den där tröjan var nog fasen bland de mest olämpliga jag har sett. speciellt till ett så där litet barn! Jag skulle aldrig ha gett den till mitt barn...
Jag tog tag i tröjan å vred och vände... jag fattade nada


Bilden e snodd från meandi.se

Noas pappa pekar på ryggen å säger... Dom har ju för F*N målat dit ett rövhål!
Och... ja visst har dom det!
Jag har inte sett det innan, ingen i min familj heller. Var tvungen att påpeka det hemma... och min Pappa ansåg faktiskt oxå att tröjan var olämplig. Han satt nog halva kvällen och funderade över hur man skulle kunna få bort trycket... för ganska sent säger han å pekar på Noas rygg... man måste ju kunna ta bort det med värme... eller gnugga bort de på nåt sett...

Vad säger ni?
Är det olämpligt att en två åring går runt med ett rövhål på ryggen?

Jag ska iaf maila till meandi å fråga "hur tänkte ni?" för de e jag väääldigt nyfiken på att veta :-D lika så min kära jessica är även hon nyfiken på de svaret :-)
OM jag nu ens får nåt svar haha!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Eva

Hahaha jag kan inte annat än skratta och förstår inte alls deras reaktioner.



Vad skulle vara olämpligt med det. Småbarn har inga associationer till rövhål utan det är ju vi vuxna som har det. Sen är det en gris och dom ser ut så där men fråga gärna dom som gjort tröjan bara för att höra hur dom tänkte och meddela vad du får för svar. Jag hoppas att du fortsätter han ha tröjan på sig för den är super tuff tycker jag.

2010-05-08 @ 09:26:19
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: Angela

Haha jag håller med! men det irriterar endå lixom :-)

Jag mailade igår å sa att jag var nöjd med tröjan förövrigt och bara rent allmänt undrade varför man valt att göra detta tryck.

men men enligt en vän så är inte meandi direkt kända för att svara när dom får kritik så... vi får se :-)

Jag vill absolut inte returnera tröjan, för den är super mysig i kvaliten! och Noa har den på sig i dag :-) så den kommer användas... med eller utan "hål" haha

2010-05-08 @ 16:11:57
URL: http://lilleprins.blogg.se/mamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0