Mör

Kastar in ett snabbt inlägg innan mina ögon får vila!

I går var vi hemma hela dagen, vi körde tvättstuga delux! från kl 7-16 tvättade vi OCH vi hade turen att båda tvättstugorna var lediga *lycka*
Så mellan 11-16 körde vi dubbelpass!
Allt, precis allt blev tvättat, eller ja okej några få saker missade jag faktiskt. men de e ju inte hela världen. Mattor gardiner alla sängkläder... jupps allt blev rent och tort.
Den stora tvättstugan är den som e bäst, de va den vi fick ha från kl 11. den lilla är värdelös då inget hinner bli tort. den torktumlaren e bland de mest värdelösa jag någonsin mött!
så lyckan var total när jag kunde tvätta i båda!

I dag har vi varit ute rätt länge, 3 hund promenader fick noa gå på, vi hann med 2 turer till lekparken och en "latte prommenad" med min bror.

Så både Noa och jag är rätt möra.
När vi kom hem vid 20 tiden klädde noa själv av sig och gick å la sig i sängen. Ropade god natt och... ja sen sova han banne mig :-)
Jag lyxade till med ett låååångt bad! det tyckte jag att jag var värd.

Nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen. I morgon ska de ju tydligen bli kalas väder så jag tänker iaf hålla oss ute! kanske t.om greja nån matsäck eller nåt :-)
Man får ju passa på när det är härligt väder ute!

På söndag e de koutsläpp som vi ska knalla iväg å kika på.

Jag ska försöka komma ihåg att lägga in en bild på mina utslag oxå

Vad ska ni hitta på??

Stor kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0