Mina utslag

Och medans jag endå höll på att lägga in bilder så slänger jag in ett par på mina utslag under bröstet. den/dom på ryggen som e störst kan jag inte fota själv tyvärr. Idag har utslagen dock en bra dag. här om dagen var dom knall röda.





Snyggt va? Undrar bara när tusan dom tänker försvinna. kliar som FN gör dom!
från början var det bara 2 små som satt här samma stl som dom minsta som bara ser små röda ut på bilden. men dom jävlarna växer på sig!
Den på ryggen e ungefär likastor som en festis tetra typ!
efter 7 veckor sa han att dom skulle vara borta :-/ borde det inte vara 7 veckor sedan snart?? hummmmm....



Kommentarer
Postat av: Poffie

Vad var det dom sa att det var?? Jag har nämligen haft ringorm en gång i tiden och det såg PRECIS ut så som dina utslag....

Hoppas att dom snart går bort iaf...

// Poffie

2010-05-22 @ 22:26:57
Postat av: Angela

Medaljongsjukan hete det :-) ringorm var det inte, det skillde sig nåt med fjällningen innuti utslagen :-) sen så får man en massa små röda blemor oxå till medaljongsjukan. för jag trode nemnligen själv oxå att det kunde vara ringorm. men medaljonsjukan kan få olika form på sina utslag och måste inte vara runda som mina tydligen :-)

Kram

2010-05-23 @ 16:28:08
URL: http://lilleprins.blogg.se/mamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0