KLAR!

puuuuh... Nu är snart denna helg slut.
I helgen så har vi fixat här hemma och varit ute i parken, busat och käkat glass.
Och... vet ni vad?? Jag är klar! jupp! jag är färdig.
Sängen är monterad, "gardiner" är sydda, tvättstugan är klar, klädkammaren är urplockad och sorterad, golven  är dammsugna och skurade, disken är diskad, ommöblering är klar, tavlorna är hängda och ja... allt jag skulle hinna med är klart!
enda som faktsikt e kvar är att sortera upp garderoberna men det tar jag i veckan. tycker att jag kan unna mig lite lugn och ro en stund!
Jag är så nöjd! det blev så bra här hemma.



Noa älskar sin nya säng, men jag e hel nojjig. Tror att han ska ramla ut trots att kanten e hög!
Han klarar helt själv att klättra upp och nja... han kan väl sisädär klättra ner själv oxå ;-)
han blir nämnligen lite feg, vilket är BRA!
Jag känner mig iaf nöjd och Noa lika så :-)
Vad tycks?

Stor kram på er


Kommentarer
Postat av: Broderibruden

Vilken fin säng! Den ser mysig ut:-) Kram!

2010-05-24 @ 08:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0