Kan inte sova

åååh... jag kan inte sova.
Vill bara att det ska bli morgon så jag kan sätta igång här hemma. tror att jag e för stressad och att de e därför jag inte kan sova.

I dag bara sisådär fick jag veta att min pappa vart ledig efter jobbet. så jag lämnade noa med min syster och drog i snabb fart till IKEA.
Pappa skulle möta mig där inne, men jag blev klar 10 min innan han ens hade slutat. vilket betyder att jag gjorde IKEA på under 20 min.
Tror det har skett ett mirakel!
Jag har köpt en säng, en madrass, tyg, två säng lampor, ett diskställ och en såndär grej man hänger upp å kan förvara leksaker i typ nät påse med fack i?!
Tänkte ta en bild å visa er sen när det är klart!

Tyget blev jag så kär i! jag älskar det! tyget heter Annamoa och bilden som jag visar gör den inte rättvisa. för färgerna e mycket starkare i verkligheten och inte alls sådär grådassig som den ser ut. får helt enkelt ta en egen bild sen ;-)

Vad tycks? lite egen kanske ;-)
Nåt kul ska jag nog kunna göra med det hoppas jag, jag roffade trots allt åt mig 3,5 meter!
Nä ska försöka få nån timmas sömn iaf.
Stor kram på er hoppas ni får en toppen helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0