Jag hann upp

Yey! Jag hann upp igår med en blomma, det blev en stor stilren krukväxt. Mamma var med och kunde hjälpa till att välja ut en som var lätt skött, lever länge och inte är allergiframkallande. Minns inte vad blomman hette, men en stor sak som växte i en spiral med vita blommor!
Tyvärr var läkaren upptagen med en patient och vi hann inte vänta. Men hon ringde i dag och var jätte glad för blomman som numer bor i hennes vardagsrum!
Hon frågade oxå om det var okej att hon ringde upp till avdelningen då å då och kollade av läget. Vilket det givetvis var!

Natten till i dag mådde jag verkligen skit dåligt. Vi var på kalasfirande i går kväll och käkade pizza som inte var okej!
Vi två som åt pizza har legat hela natten med magont, kräkningar osv. Tack å lov käkade barnen hamburgare och pommes å klarade sig!
Jag kom i säng vid 2.40 och då hade Noa hunnit med att få ett utbrott oxå.

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0