Hon kommer bli saknad!

Helgen har kommit å gått! Vi har haft en bra helg hemma med lugn och ro!
Trist att det har regnat dock, men samtidigt så tycker jag verkligen att de e super mysigt.
Vi har inte direkt gjort nåt faktiskt.. så här i efterhand önskar jag att vi hade bakat eller nåt.
Men samtidigt så behövde vi nog bara få vara, mysa å busa! I fredags var vi hos mamma, kollade på film å käkade glass. min syster gjorde även mina naglar! så nu e dom lååånga å fina.

I lördagskväll fick vi sällskap bara sisådär. Vi tog nåt glas rosévin å kollade på film.
Skönt att ha han där, då grannen hade singstar fest så vid ett tiden hade jag en stor läskig man här som kunde gå upp och banka på.
Tror inte att mina grannar någonsin har blivit så tysta. tror nästan att dom slutade andas oxå! för man kunde banne mig inte höra ett knyst.
I söndags bjöd jag som tack på en riktigt go frukost. Noa stekte sina "lillekorjv" (prinskorv) och jag gjorde bagetter men en mängd tillbehör.

I söndags knatade vi över till mamma å käkade lite middag. såg då att nån hade satt upp en lapp i trapphuset
"Tack du som fick katten att sluta yla! Nån i huset behöver verkligen en sångkurs. Ni som "röker på" ombedes sluta med det då det stinker in till oss andas lägenheter. Tack!"
Tänkte ta en bild på den när vi kom hem men hann inte.. den var redan nedriven.

Jag håller med, de luktar in i min lägenhet oxå t.of. men de e för att folk tänder deras cigg i trapphuset innan man går ut.
Men när man väljer att använda ordet "röker på" så borde man kanske kontakta narkotika avd. istället för att sätta upp en lapp... men vad vet jag...

I morgon så händer det en väääldigt tråkig sak.
Nåt jag kommer "sörja".
Noas läkare har sin sista dag i morgon.
Jag fick veta de i förra veckan, men fann mig inte alls. Är väl först nu som jag inser att hon verkligen inte kommer finnas kvar.
Jag hoppas att jag hinner upp till henne i morrn för att lämna en blomma eller nåt som tack.
Känns jätte trist! men vi ska endå få "tillbaka" en av dom läkarna som vi haft. så det blir ingen helt ny som kommer ta över.
Men hon kommer bli saknad! av både Noa och mig!

Nä nu ska jag sova så jag orkar upp i morrn!

Stor kram på er

Kommentarer
Postat av: Broderibruden

Hej, jag tror läkaren skulle uppskatta ett foto på Noa! Vår BVC-sköterska slutade i mars och hon blev jätteglad över ett foto på henne och Valdemar på hans 4-årskontroll. Så ett foto är mitt tips! Kram!

2010-05-11 @ 12:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0