eeeeh... ja....

Okej jaaaaaa! Jag spamar bloggen i dag! fick bara en stor lust till det :-)
i går fick jag plötsligt barnvakt till lilla Noa då jag egentligen tydligen hade ett möte på kvällen. nåt jag hade missat faktiskt.
Men iaf så tog min syrra Noa med sig till söderstadion och glodde på HTFF.
Jag lyckades svära mig fri från mötet och gick hem å städade... jag möblerade om fasen hela hemmet! och ja jäklar vad bra det faktiskt blev. Känner mig dunder nöjd.
dock så e de en massa städning och röjning kvar. bara grov jobb gjort, men nu när jag endå känner att jag har ork och insperation så vill jag köra det grundligt.

Så i morrn kväll ska min syster ta Noa igen. Jag ska rensa alla garderober vika hänga kasta skänka bort osv.
Alla skåp ska rensas, alla byråer ska gås igenom,
golvet ska skrubbas och med lite tur hinner jag med att köpa färg och måla om byråerna efter att dom e helt urrensade.

På lördag e de trip till Ikea som gäller! så det gäller att jag e klar med allt under fredagen.
så de blir inte till att ligga på latsidan utan de e bara att tuta å köra för min del!
På lördag e den huvudsakliga shoppingen en säng till Noa. har inte helt bestämt mig ännu vilken, men jag tror jag vet ;-)

Jag har fått en sån glädje, en sån energi att jag bara helt plötsligt har ork och lust! och det känns så fruktansvärt bra!
Jag har t.om i dag hängt upp min älskade ljuskrona som bara har blivit liggandes under snart 2 års tid. Och när jag orkar ta mig tid till att hänga upp den och få det snyggt och ja... bara få det så där som JAG vill ha det. då vet man att man mår bra!

Nä nu ska jag slänga mig i säng
God natt på er

Stor kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0