Bilder





Här är örhängena som mamma fick i dag, hon tyckte att dom var jätte söta! dålig bild, iknow men den blev inte bättre trots flera omtagningar



Ja här e halsbandet hon får i morrn, inte heller denna bild e nåt att skryta över... men men man ser ju liite iaf ;-) både halsbanden å örhängena föreställer änglar



Här e rosorna som sosarna delade ut



Egentligen så tyckte jag att Noa skulle ha en rolig t-shirt med typ min mamma e singel eller nåt liknande på ;-) men inget sånt kul fick de bli så det fick bli denna istället! (tycker du att jag är söt skulle du se min mamma)



Ja jag bara måste visa Noas mattallrik. Noa äter ju typ bara korv, men korv i alla modeller funkar! i går fick han falukorv å några pommes. Oliver kan han äta hur mycket som helst! innan jag tog bilden så hade han dragit i sig 1 dl oliver. oliverna på tallriken har han själv tagit! och han tar fint från skålen med en sked! så lägger han upp dom en och en. och trot eller ej... men inte en enda oliv fanns kvar efter maten!



Mina älskade gummisar!



Noas foppisar som oxå köpes på marknaden! och sko nr1 som köptes idag *löööv*



sko 2 super sköna, sulan e lite hög men perfa lagom att ha som vanlig prommis sko! dessa kommer få användas mer vardagligt i parken osv.


Kommentarer
Postat av: L...

Åååå vilka söta gummistövlar och ballerinorna var supersnygga. Måste genast ta mig till skopunkten :)

2010-06-03 @ 23:40:49
URL: http://livetidag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0