Lite blandat















I dag kom Rikard upp till sjukhuset och umgicks! Han följde sedan med hem till mamma och han å Noa satt och lekte i soffan.
Jag är så glad över att Noa Har fått in en man i sitt liv som han verkligen tycker om och känner sig säker med!

Män som han tyr sig till är extremt få. det är dom i familjen och sen Rikard! så för mig är det verkligen kul att se att han kan ta det steget och ty sig hos en man, han är annars väldigt obekväm och ofta rädd och orolig i en mans närvaro!

Nu ska jag passa på att ta en dusch. men innan de ska jag dricka mitt kvällsro the och läsa lite mer i boken "karriär och köksbesvär" Den kan jag verkligen varmt rekomendera!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Broderibruden

Skönt att ni fått komma hem över helgen i alla fall! Jättefina bilder! Kramar i massor!

2010-03-28 @ 12:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0