Dagen som snart har gått

I dag kör vi fullt ös på sjukhuset!
Tydligen så hade man satt infarten i fel ven så den satt i en artär. Inte för att jag fattar så mycket av betydelsen mer än att blodproverna blev knasiga.

Rikard har varit snäll och kommit upp i dag till mig och en betydligt mer pigg Noa.

Han har fått vara med när Noa fått Klyx, tagit blodprov, fått ny infart och träffat öronläkaren!
Nu har han nog fått se de mesta stackarn ;-) sen blir han kallad för pappa i dag igen hehe!

Lunch har vi fått i oss. jag åt ett par olje dränkta creps och han en tydligen inte speciellt bra ost skink paj.
men Trevligt sällskap fick vi alf!





och jag har fortfarande inte fattat hur fasen man byter håll på bilderna och lyckas spara dom så i fotoprogrammet jag klantigt nog laddat ner *suck *



Ni ser den lila dosan! det är en sån jag menade igår att jag vill ha. jag har tom frågat om de går att ordna. och ja... det verkade inte omöjligt :-D Hoppas hoppas!
Jag ska fråga i morrn igen! för de verkar super smidigt.

Mamma har varit uppe i dag med lite kläder å leksaker.
Rikard åkte hemmåt nyss! så himla rart av han att komma upp hit då det inte direkt är nästgårds vi befinner oss!
TACK!

Nu har Noa krypit ihop i en liten hög på sängen och somnat. han får sova en timma sen ska droppet bytas och då tänkte jag att vi skulle passa på och ta en dusch!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Broderibruden

Jag följer eran kamp! Skönt att Noa börjar må bättre, hoppas han kan få en diagnos snart! Kramar i massor till er båda från oss! Fina bilder!

2010-03-25 @ 18:24:16
Postat av: Marielle

Åhh vilka söta barn du har :D

2010-03-27 @ 10:04:22
URL: http://mariellelundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0