Trött

Fy attans vad trött jag är i dag!
Min kropp har inte alls ställt om sig, och de e ju bara 1 timma!
Tänk att 1 jäkla timma kan göra en så här trött!
*galet*

Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på att berätta för er i dag...
Dagen har inte direkt varit så speciellt intressant!
I morrn ska vi till öron läkaren och jag måste ta upp med dom igen att jag e lite orolig över hans hörsel!
men de gäller att jag ska komma ihåg de oxå ;-)

På torsdag e de skärtorsdag och givetvis kommer Noa få vara påskkärring! Han var det förra året, när vi var i england och året innan det var han helt nyfödd! Och fick plats i ett påskägg!

Påsken i övrigt kommer vi att fira hemma hos mamma å pappa som vanligt.

Nä nu ska vi fixa lite kaffe inför halv åtta hos mig och sedan e de bad som gäller för Noas del.
kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0