sur å bitterhets vecka?

Sur och bitter veckan denna vecka?
Känns så iaf.

både posten och FK har bemött mig med ett surigt översittar aktigt sätt som inte är okej.
Och i dag fick jag samma bemötande hos öronläkaren.

Jag ställde en fråga! efter 30 min försening så anser jag att jag har rätt att ifrågasätta NÄR det ska bli vår tur.
Men nej den frågan får man fasen inte ställa. och man ska minsan fatta att dom faktiskt har viktiga saker att göra.

Jo men ursäkta mig om jag råkar ha flera läkarbesök idag och inte kan vänta hur länge som helst innan de e vår tur.

*blä*

Hon blev iaf tyst och sa inte ett ord sen när de va vår tur. och jag har även meddelat Noas läkare att jag inte tyckte att det var ett okej beteende! vilket hon inte heller tyckte

Fasen jag känner mig som en riktig jävla gnäll kärring! Men jag brukar inte gnälla, så dom får stå ut med att jag gör det när jag verkligen anser att det e befogat!

På fredag ska min lilla tös få ha party hemma själv! de e då man märker att hon inte e så liten längre!
Okej, nej hon e inte min dotter, men nästan ;-)

Nu ska jag glo lite på halv åtta hos mig och sen ska jag försöka städa lite.

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0