Stress stress stress

I kväll sitter jag och njuter! ÄNTLIGEN. dagen har varit full av stress. Sjukhus besök som drog ut på tiden med timmar och sedan panik handla och försöka ordna nåt till Noas kalas i morgon.

Jag sitter å njuter av en cider. Fy attans vad länge sedan det var jag tog ett glas cider!
Fina underbara tulpaner har jag oxå fått i dag. 3 st knippar som är placerade en i köket en i badrummer, och en på vardagsrumsbordet.
Sånna saker gör så mycket! Man blir glad!

Tulpanerna kommer från kyrkans kampanj om rent vatten! så inte bara e dom vackra utan dom är oxå för en god sak!

I morgon e de kalas, lite e gjort så morgon dagen e stress stress stress!
Bakas klart ska göras. dock ingen tårta till säkert mångas besvikelse.
Blir smörgåstårta och sedan gör jag mina "berömda" beskvier. Jag bjuder på en bild på tårtan som gjordes till Noas födelsedag!



Jag har dålig koll på vem/vilka som kommer i morgon så de får bli en överaskning även för mig :-D

Nä dags att försöka färgahåret lite så man ser lite ok ut iaf.

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Broderibruden

Kramar i massor! Vilken fin tårta, synd att Noa inte kunde äta av den, men den är ju fin att se på!

2010-03-20 @ 09:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0