Segt

I dag händer de inte så mycke! mest bara att vänta och se.
Rikard e på väg upp, för att hålla sällskap om vi blir kvar en natt till. Gulle han! så snäll och rar.

Noa mår väl lite sisådär. Han e ju pigg å glad, men han e trött och dålig i magen stackarn!

Så nu ligger vi bara å väntar på att dom ska komma på ronden, ligger å kollar på skit på TVn å myser i sängen.
Noa o jag har målat en tavla i dag! ett riktigt konstverk som ska få hänga i hallen hemma!

Jag har många gånger tänkt att jag ska dra fram mina målar grejer. jag har ju galet mycket. både färg och dukar. å sen tänkte jag att Noa o jag skulle göra en riktig tavla tillsammans!
kan bli ett fint å kul minne att ha!
Men noa har inte allt tyckt att de e kul med att måla förens nu.
Så jag tror jag ska passa på sen när vi hemma å verkligen göra tavlan, inte bara tänka att jag ska.

Sen e jag lite orolig för Jessica som e hemma med sina sjuka barn. Har inte hört av henne på ett tag nu och känner mig orolig för dom!
Dom var ju med i fuskbyggarna för några veckor sedan, dom har verkligen inte haft det lätt och jag oroar mig för hennes stress och hälsa!
Så kära jessica om du läser här så lämna gärna en komentar så jag vet att du e okej! Och du,vi lånar gärna Eddies bee om det passar!

Många kramar till er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0