Rörigt

Rörig dag... Ja de kan man ju kalla det!

Som jag precis har skrivit i den andra bloggen om Noa så spydde han i natt och bara de gjorde att starten i dag blev seg.

Att Noa sedan busade runt som en tok, klädde av sig kläderna gömde nycklarna, drog ut toa pappret och bara var full i fan. gjorde att dagen blev ännu senare än planerat ;-)
Men de e endå så underbart att få se han så full av bus! speciellt som det verkligen var medvetet och han bara garvade. Mendans jag letade efter nycklarna klädde han av sig. när jag sedan fårr på han kläderna igen drog han ut allt toa papper. När jag hade fixat klart det så stod han där igen....
HELT naken. Blöja allt var av.

Mamma hade sagt åt oss att komma upp till dom för att prata om vad vi skulle hitta på i dag, min plan var att försöka handla nåt åt noa, men jag hade absolut ingen ork. och inte heller nån lust att åka själv.
Mamma har dock lovat att vi ska åka till toys r us i morrn eller på måndag. Dom borde ju ha en tre hjuling. Det står iallafall på deras hemsida att dom har allt!

Mamma och pappa skulle på båtmässa, Syster å bror skulle på Fotboll...
Jag tänkt bara hänga hemma.
Men mamma och pappa fick med oss till mässan. bara det var en pärs. Bilkön var ju helt galen och INGA parkeringsplatser fanns lediga. Så de blev till att åka hem igen.
På vägen hem bestämde vi oss för att gå på fotboll, men att vi bara skulle hem å klä på oss bättre. Väl hemma å på väg ut bestämde vi oss iallafall för att skita i fotbollen oxå.
Så vi åkte å köpte Pizza istället...

Hel snurrigt! Men så iallafall så har jag väl egentligen inte gjort nåt i dag :-D
Men de känns som att jag har gjort allt!
Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0