Och ja vad händer i dag?

Ja och vad händer i dag då?

Jag vaknade ganska tidigt av att min syster från England ringde. Jag han givetvis inte att svara, och fick svårt att somna om.

Ringde upp till Noas avdelningen på sjukhuset och rådgjorde hur vi skulle göra med Noa.
Hon tyckte väl att vi skulle komma och bli inlagda *YEY *..... eller inte!
Jag tycker inte att de e så akut att han behöver ha dropp just nu, utan jag ville ha en tid för att få träffa nån!
Det fick vi oxå. I morgon EM.

I natt ska vi sova hemma hos mamma, för i morgon bitti ska dom in i lägenheten å jobba med nåt fiber grej...

I kväll e de Fuskbyggarna på 4an! i kvällens avsnitt som jag bara inte får missa är min kära vän Jessica med!
Hon och hennes familj har fått ett helvete tack vare en idiot och ett stort as! *ARG *
Hennes barn har tom. blivit jätte sjuka av huset, skåpluckor i köket ramlar ner och träffar nästan barnen!

SE programet och hjälp till att sprida varningen om att Curt Wri**ors är en man som inte borde få sätta sina fötter i byggbranchen!
Han bygger medvetet ett hus med fusk till en familj med 8 barn! Sånna människor borde spärras in på livstid. För helt ärligt! När man skadar en familj på de sättet han har gjort, när man sätter barnen i LIVSfara!
Då borde man inte få gå fri på gatan!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Broderibruden

Hoppas det gått bra idag hos läkaren! Stackars Noa! Kramar till er båda från Elisabet med familj

2010-03-18 @ 15:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0