Noa vill ringa BRIS

I dag har vi busat hemma hos min mamma, vi skulle ju få leverans ifrån schenker. paketet skulle levereras hit då jag bestämde det med dom när vi låg på sjukhuset. och Iom att jag inte visste när eller hur vi skulle få komma hem så kändes de dumt att be dom köra det till mig.

Paketet kom och.... ja... jag vet inte.
Paketet innehåller det som jag förväntade mig att de skulle innehålla, men på avin som jag fick hem i brevlådan så står det att det ska vara mera grejer.
Men det står inte på lappen som jag mottog!

jag fattar nada och måste komma ihåg att ta med mig alla lapparna till sjukhuset i morrn för att kolla å fråga vad jag verkligen ska ha!

Sedan så har jag klippt Noa! Om ni bara visste hur ont det gör att klippa sig! om ni inte vet det, så fråga min son!
Om han hade kunnat så kan jag lova att han hade ringt till BRIS!

Men de blev bra iaf. efter mycket kämpande å de e garanterat inte jämt! för hur fasen ska man kunna få de jämt om man har ett hysteriskt barn som krampaktigt försöker ta sig ner från stolen.

Utöver det så har vi lekt ute en stund i dag, snön börjar försvinna från lekparken å Noa har gungat! Gunga är nåt han verkligen älskar!
Och han e så duktigt min lilla mini och kan sitta på en "stor" gunga. typ en såndär "plank" gunga eller vad man ska kalla dom!

Han börjar bli så stor min lilla kille!

Kram på
er


Kommentarer
Postat av: Sandra mamma till P&L

Ni ska veta att vi tänker på er o eran vardag, jag lider med dig o noa gumman! Huga vad jobbigt allt msåte vara för er! :( Vet ju hur jag har det med Lucas men det här låter fruktansvärt:( Kram o hoppas verkligen dom hittar felet snart!

2010-03-29 @ 23:28:58
URL: http://pontusochlucas.blogg.se/
Postat av: Broderibruden

Jag brukar klippa Valdemar när han badar. Då sitter han och fokuserar på annat. Jag brukar klippa lite, sedan vänta en stund och klippa resten. Vet ej om det skulle fungera på Noa? Valdemar hatar att tvätta håret också. Men det blir gjort i alla fall, man skulle skaffa en sån där krage som man sätter för att barnet inte ska få vatten i ögonen. Vi kör med Barnängen så det svider inte i ögonen, han bara hatar när vattnet strilar över hela hans ansikte. Kram!

2010-03-30 @ 09:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0