Ni är så välkomna hit!


Jo men visst! Så hade man checkat in i vårt andra hem ännu en gång! Plus e dock att dom har jäkligt bra kaffe här :-) å deras röda saft... MUMS!
Vet att de finns folk som väljer att föda här enbart pga saften haha :-) LINDA ta reda på va de e för saft, jag å tusen till vill veta :-D

Ja dagen har varit skit! men de verkar endå som att de kan vara på väg att bli bättre. men de får morgondagen visa.

Fick höra idag av en som har träffat Noa en massa (har väl iof alla som jobbar här ;-) )
Att dom faktiskt läser Noas blogg :-o ja men för det la inte så lite press på mig ;-) jag som inte alltid är så snäll.
Men oftast menar jag inget illa. utan det handlar om hur jag känner för stunden.  sen är det så, jag kan stå för det jag säger. Hon i kassan nere på akuten. Henne hade jag inte mycket för idag. Men däremot kanske jag älskar henne i morgon.

Hon sa iaf att min blogg var det bästa journalen. inte bara för att man kan se hur noa mår även fast vi inte är här. utan för att man även kan förstå och känna mer med mig. Hur jag verkligen känner, hur jag verkligen mår.
visst det är väl egentligen inte väsentligt. men man kan ändå ha mer förståelse! och man får en lättare insikt i hur vi faktiskt har det.
Det är lätt att dosera mediciner så de sprutar, de e lätt att ordinera en massa mat. men de e svårt att kanske förstå hur man har det sedan.
Sen visst. Noa behöver allt detta, så de e inget som e onödigt! utan ett nödvändigt ont.

Dessutom får dom veta så mycket mer, om sånt som har hänt innan vi kom hit!

Men dom är så välkomna in i vår blogg och vårt liv! jag är så tacksam över att dom finns och att även dom kämpar för att få iordning på vårt liv.

Kram på er


Kommentarer
Postat av: L...

Hahaha det ska bli mitt mission, kan dock bli svårt. Tror det är hemlighetsstämplat, men tro mig - jag ska göra ALLT i min makt :D

2010-03-09 @ 23:52:40
URL: http://livetidag.blogg.se/
Postat av: Broderibruden

Låter ju bra att personalen kollar din blogg! Måtte de klura ut vad Noa lider av. Tänker på er!

2010-03-10 @ 12:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0