Min lilla kämpe

Jag har inte bloggat på ett tag, kännt mig lite nere och deppig.
Orsaken?
Hur bra mår man när man ser att ens barn tynar bort och inget kan man göra?
Rätt svar är:
SKIT!

Min lilla älskling bara minskar och minskar.
Han tynar bort.
Varje kväll så sover han numer hos mig! Jag känner mig mer säker då.
Varje kväll när jag kryper ner bredvid honom så får jag ångest och börjar gråta.
Hans midja är såååå smal att jag mår dåligt!

I morse så gick jag ner till BVC. och lånade en våg av dom.
Den stannade på 9 kg 245 gram.
Jag ringer upp till sjukhuset för att rapportera det och hon frågar, vad vägde han sist?
Jag minns inte svarade jag och tog ett djupt andetag medans hon slog i datan.
OJ blev svaret. Men kära nån hör jag sköterskan som vi så många gånger träffat! Jag visste att det var illa säger hon med en klump i halsen. Jag såg det sist ni var uppe att han bara blir smalare och smalare. 
Men Angela.... Han har tappat 500 gram på en vecka. 


Det enda jag fick fram var, ja ha tack då! Jag hör av mig om de blir värre. Ja gör det, jag rapporterar in detta. 

Jag visste att det var illa, jag menar... jag är inte blind!

Men jag måste endå nånstans se det posetiva i det hela. 

Han är en underbar son och han är glad! Han utvecklas, han ja... är helt fantastisk! 
Att han orkar! Det beundrar jag! 
Han kommer att bli en riktig kämpe när han blir stor. 
Vad kommer jag att bli?
 


Kommentarer
Postat av: jessica

söta vännen min!

Du är redan:

-den bästa Mamman

-den bästa vännen

-den bästa kämpen

-du är för mig en helt underbar person,som jag önskade jag kunde hjälpa så att lidande försvann och lille Noa blir pigg direkt!

önskar jag hade bara en uns av ditt underbara sätt,den kämparglöd..



Vännen jag tänker på er,finns här om jag behövs dygnet runt.

bara Ring(ring tills jag svara)

Kraaam!

2010-03-24 @ 10:22:11
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: marita ax ( kidz )

hej Angela !

läste min dotters blogg och har hört henne prata om Noa och dig och Er situation och måste säga att den berör mig oerhört mycket , önskar jag kunde ge dig styrka och göra din lille prins frisk , men när det är som allra värst brukar det vända hoppas det gör det snart för Er (kanske ni skulle byta sjukhus )

tänker på Er ,

en stooor.styrkekram från ( Jessicas mamma )Kidz Marita

2010-03-25 @ 21:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0