Mår skit

Åh jag är så slut efter denna resa.
Och än är den inte slut!
Oron inför morgondagen växer sig snabbt starkare och jag mår sämre!
Jag tror att jag håller på att få lunginflamation igen. det känns så.
men just nu så hinner jag inte oroa mig över det. utan jag måste försöka stå upp och så kan jag ta itu med det sen när Noa mår bra efter hans Operation.

Noa innan vi åkte in mådde absolut inte bra, här är han i väntan på att min mamma skulle komma och hämta oss
 

och här är han en stund senare när han var påklädd. han fick använda kläderna som han skulle ha fått i födelsedags pressent. Dom kändes så mysiga!



I går när dom kom med ursäkten så kom även sköterskorna in med "förlåt-för-att-vi-klantade-oss-frukost"
Allt fanns bannemig, fil, flingor, smörgåsar, ost, gurka ,kex, rån, en kanna med äppel juice och en stor kopp kaffe! (normalt så har dom bara mini koppar till oss och kex, rån och gurka har jag aldrig sett förut)

Så lite gulligt att dom försökte iaf.
Men jag var jävligt sur! med all rätt om man frågar mig.

Nä nu ska jag mysa ner noa i hans fotölj med en liten skål chips. för det är han värd!

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0