Lite tröst shopping

Och så ska man sluta gråta oxå ;-) sorry men livet e inte riktigt snällt mot mig och Noa just nu...

Så jag bestämde mig för att.... Eftersom att FK tydligen hade gett mig lite pengar *YEY* så betalade jag en del räkningar (ska få in mer pengar så resten får betalas sen) och sen unnade JAG mig lite till mig själv.

Blev ett par tok snygga baggy jeans från Vero Moda. jag behövde verkligen nya byxor, och ett linne.
Sen passade jag på att unna mig en ny bok oxå



Har redan läst en del och fasen vad jag känner igen mig från ett liv jag levde förr.
När arbetet var ens allt och INGET annat existerade. Fy fan vad bra man mår när man lyckas bryta från det och komma in i ett "riktigt" liv igen.

Boken kan jag varmt rekomendera! Tack Linda för tipset!

Jag unnade mig även ett nytt Thé

som just nu håller på att värmas på spisen. Jag har redan surplat i mig en kopp med lite Acacia honung i. Jag hoppas verkligen att det ska hjälpa mig att sova bättre!
Från baksidan av kartonen: Unna dig själv en god avslutning på dagen. Friggs Kvällsro innehåller Passionsört, Lavendel, citronmeliss och pepparmynta.

Personligen e jag inget fan av Pepparmynta och lavendel. Men jag älskade Thét endå :-)

Bild på byxor och linne får komma en annan dag!
Jag har dom redan på mig för att testa om dom passar ;-)

Kram på er


Kommentarer
Postat av: L...

Ja visst är boken grym! O man känner verkligen igen sig :) Älskar första kapitlet när hon ska på sin behandling o smyger ner handdatorn i trosorna :D



Tror jag köpte det där teet föt något år sen men tror inte jag gillade det alls :S Men tror de kan hjälpa en o sova lite bättre! Annars har du ju naturläkemedel på sånna affärer som hjälper om du har svårt o sova som ska vara bra...



Ta hand om dig!!! BAMSE KRAM

2010-03-23 @ 22:59:19
URL: http://livetidag.blogg.se/
Postat av: angela

fast de finns två andra roliga saker i den sekvensen asg som att trosorna va i PAPP! och att hon hävdade att hon hade en sexleksak inte en mobil därnere hahahahahahahaha hur kommer man ens på de på en antistress behandling

2010-03-23 @ 23:56:02
URL: http://lilleprins.blogg.se/mamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0