Kaos

I dag har det varit fullt ös. Även fast dagen egentligen har varit en lugn hemma dag så blev det nåt helt annat! man kan nog kalla det för Kaos.

Det började med att jag tog med mig Noa ut. Noas kusin kom över till mamma en snabbis. inte för att jag inte gillar Noas kusin, men när han och hans pappa spyr så anser inte jag att han e ett gott sällskap till min son.
och iom att kusinen bara skulle vara där en stund och mamma hade gjort middag till noa å mig så gick vi ut en sväng.
först knallade vi runt huset och sedan får jag på mobilen att.... jag har paket på posten YEY!
Börjar gå mot affären och jag kommer inte längre än till huset bredvid mamma innan jag hör en man som gallskriker HJÄLP.

Sen gick de undan. jag kollade runt men såg han inte. kunde däremot fortfarande höra han skrika i panik.
Polisen kom. ambulans kom. brandbil kom och de blev fullt ös. där står jag och i panik kastar jag ner noa i vagnen.
då ser jag hur det börjar bollma ut rök från taket på ena höghuset här.
allt detta gick på kanske 2 minuter.
Förvirrad står jag kvar och bara tänker vafan händer? ringer mamma och blir samtidigt undan puttad av en brandman som ber mig gå.

Jag går upp i parken bakom husen och får då se hur en lägenhet e helt utbränd.
Sen smäller det till och de flyger glas.

helt galet!

När vi väl försöker ta oss till ICA (mamma körde) så var det fortfarande kaos på gatan och de e det fortfarande.
På vägen hem hade en buss och en personbil krockat i rondellen....
så..
ja
Kaos kan man väl säga att de har varit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0