Känslor

Förvirrad, det är precis vad jag är!

Jag är så full av känslor att jag inte vet riktigt vart jag ska ta vägen.
Men gör jag inte nått så kommer jag förmodligen att explodera!

Det har varit en konstig helg! Det har hänt mycket men endå ingenting!
Jag har tagit mig tid till att känna efter, tagit mig tid till att... ja konstatera att jag inte riktigt har koll!
och det stör mig!

Det stör mig som fan att inte kunna kontrollera min tillvaro!
Jag kan kontrollera en hel del, men långt ifrån allt.
Jag kan tex, inte bestämma över mina känslor.

Visst, känslor går över, dom svalnar och dom försvinner.
Men så kommer det en liiiiten jäkla sak så bubblar dom upp igen!

Jag kan inte rå för hur jag känner, jag måste acceptera dom för att kunna gå vidare och sedan kunna släppa dom. Men de e lätt... när man verkligen inte vill ha dom här känslorna och försöker in i de sista att trycka tillbaka dom!

Fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0