JÄVLA POSTEN

Jag kommer blogga mer om dagen, men de tar jag lite senare sen när jag fått Noa att sova.

Vi fick komma hem i dag, vi hamnade som vanligt hemma hos mamma först och kom hem för en stund sedan.
Synen jag möts av är inte det jag hoppats på.

Till å börja med ska jag säga, jag bor på bottenplan, vi har en glas port, vi bor rätt centralt och nära tåget.
hundra tals människor passerar vårt hem dagligen utöver dom andra boenden i huset.
Vi har inte varit hemma alls sedan onsdag morse!

När jag kommer redan långt ifrån hemmet ser jag att det står en kartong utanför min dörr!
1a tanken: vem fa har slängt skräp utanför min dörr
2a tanken: Säg för faaaaan inte att de e schenker som har lämnat all vår medicin utrustning där! dom skulle komma på måndag och hem till mamma enligt överenskommelse! och det skulle fan vara mer än 1 kartong.

så de måste ju vara skräp.... hoppas jag!

Väl inne så ser jag det förfärande, Schenker har lämnat en kartong med texten ONE medicine på!
Och låt oss säga som så.... den var inte orörd!
Den är uppsliten å de låg SPRUTOR i hela porten!

i panik kastar jag ihop allt, hittade bipacksedeln ihop knöglad i ett hörn!

Jag kastar mig in hemma och hittar ett brev från schenker som jag sliter upp i ren ilska för att se vad fan dom skrivit.

Där i står det, Kontakta oss vi ska leverera följande.....
INGET om sprutorna!
Inget om att de skulle vara med sprutor i leveransen......
Så vart fan kommer dom ifrån.
Dubbelkollar på lådan och jo men riktigt, där står min sons namn.

Efter att ha kollat igenom bipacksedeln ser jag att paketet levererades av POSTEN, inte schenker.

Då kommer nästa ilske attak, tänk om de hade varit mediciner som de stod på kartongen, tänk om de hade varit insulin sprutor eller liknande med nål. som så tur noas sprutor inte har!

Och inte FAN kan jag använda sprutorna! vem vet hur länge dom har legat där! eller vem som har slitit upp dom!

Gissa om posten på ICA kommer att få ett väldigt argt besök av mig i morgon! jag vet inte ens om alla sprutor e kvar lixom!



Så där ser det ut nu när jag har kastat ner det i kartongen igen, det ihop knöglade pappret e bipackselden som jag vecklat ut! en del av sprutorna var dessutom öppnade!

FY FAN! För både posten och den/dom idioterna som gått igenom lådan!



Kommentarer
Postat av: Caroline

Det är bara anmäla!! De får inte lämna saker utanför dörren! De hade lämnat en 10 000 kr SERVER utanför vår dörr. Den hade någon stulit innan vi var hemma och det fick de ersätta!!

2010-03-28 @ 08:59:36
URL: http://bombshellbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0