Jag-har-inte-tid-syndromet

Skyller ifrån mig och säger att jag inte har ställt om tiden i kroppen än ;-)
Sitter vaken och grubblar.

MEN
Det jag egentligen vill säga är fasen vad bra thét jag köpte är!
Förvisso drar jag i mig 2-3 koppar varje kväll. men jag blir lugnare! och jag har lättare att somna!
Så om man som jag ofta har svårt att finna ro. testa thét. Bild finns under rubriken "Tröst shopping" Thét heter kvällsro!

Jag verkar kanske vara schizo eller nåt, hoppar från ett jobbigt känslosamt inlägg till ett glatt som handlar om allt och inget.
Men det är den jag är!

Jag tar i tu med dom känslorna som kommer farandes ut ifrån mig. oftast genom att blogga.
sen försöker jag gå vidare!

Jag kan ju inte bara sitta och deppa. Då skulle jag ju bli mer försörd än vad jag redan är!


Och från det ena till det andra :-p
Tog nyss en dusch för att göra mig redo för sängen när jag känner att fasen jag har ju ont i vänster ben!
aja de går väl över. Men ju mer jag faktiskt tänkte på benet så gjorde de ondare och ondare.
nästan som att man själv frammanar smärta som kanske egentligen inte finns.... eller så finns den fast man tränger bort den för att man tänker som jag "Jag har inte tid". Vad det är i detta fall kan och vill jag inte spekulera i.
Jag-har-inte-tid-syndromet e ett syndrom jag lider av!
För jag har inte det! jag har inte tid att oroa mig över mig själv.
Se bara som med mitt jäkla bröst som svällde upp som ett implantat. jagtog mig till läkaren och jag tog mig till HAB... 1 gång!

Jag är flera veckor försenad till mitt återbesök hos HAB.... Men som sagt jag lider av Jag-har-inte-tid-syndromet.
För när skulle jag ha tid? NU?! Tja jo de e ju iof sant men har svårt att tro att dom kör 24/7 där.

Sen e de ju så att allt handlar om hur man prioriterar saker å ting.
Och just nu sätter jag min son före mig själv!

Men iaf tillbaka till mitt ben ;-) När jag sedan kollar ner ser jag nåt jag inte gillar att se!
vid detta lag har jag så ont att jag ställt upp benet mot badkarets kant för att få stöd.
Och där är den.... stor som en tennisboll! en knöl jävel!

Den gör inte så där jätte ont om jag trycker på den. visst det känns. men smärtan är endå fungerande.
och jag kan gå på benet ;-) även fast jag innerst inne nu tror att jag kommer att dö ;-) nä riktigt så illa e de inte :-P
Men om knölen e kvar i övermorgon eller om den blir värre så..... måste jag kanske lägga mitt syndrom åt sidan en stund, bita i det sura och ringa till min kära doktor! Super Curt :-)
Jag älskar vår husläkare, jag tycker att han e underbar! och han kan å vet bannemig allt!
Han mindes tom. saker om mig som jag själv inte hade en aning om. och jäveln hade ju rätt oxå ;-)

Nä nu e de färdig svuret och svammlat för i kväll

God natt gott folk

Många kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0