Jag har hittat den :-D

YEY jag är så glad!
Först så kom Micke över till Mamma och Pappa igår med en hel kasse med Teletubies filmer och figurer som Lotta så snällt har lämnat till oss!
Noa han älskade sakerna och blev helt salig. men hans dumma mamma har ställt undan påsen till på tisdag! Känns bättre att ge de till honom då.

I dag har vi varit iväg för att leta födelsedags present!
Vi åkte till Toys R Us jag mamma och Noa. Noa skötte sig jätte bra, mycket bättre än vad jag hade förväntat mig att en 2 åring skulle sköta sig i en gigantiskt leksaksaffär.
Noa hittade snabbt en övergiven kundkorg som han bar runt på, Han plockade ner saker och la till baka dom.
När vi kom in på "mat avdelningen" så började Noa genast att laga spisarna som andra barn har slitit loss luckorna på.

Där hittade jag en Micro, med lite tillbehör för 200 kr! Helt perfa! Noa älskar att leka med min micro så nu får jag kanske ha den i fred.
Mamma tog en skurhink med mopp från Vileda. Även det helt super då Noas favvo syssla hemma är att torka golv och diska (han är väluppfostrad ;-) )

Det vi egentligen åkte dit för var för att kolla efter en 3 hjuling. och det hade dom! Men mitt kära barn gallskrek och sprang snabbt ifrån dom... och vart hittar man honom??!
JO vid den perfekta presenten!

Noa hade hittat en avdelning med Little tikes bilar. Dom jag i ett gammalt inlägg har efterlyst!
Noa var i himmelen och försökte få ner den från hyllan. Sen klev han inte ur den.

Dom hade en som var som en Polisbil, den kostade 1099 kr sen hade dom en som var identisk med den dom hade på lekterapin för 999 kr. sen hade dom ytterligare en för 729 kr.
Och som Tack till min plånbok valde faktiskt Noa själv den som var billigast.
Den som dom har på Lekterapin gick för mig bort helt, för jag vill inte att han ska ha exakt likadana saker hemma som där. för hur kul skulle han ha då där?
Little tikes bilen fick följa med hem

(Bild från www.littletikes.com)

Så ser den ut! Det blir Nog faktiskt det enda han får av mig, utöver
kläderna från Kidzshop.se och en tröja jag hittade på stadium för typ en månad sedan.
Men jag tycker inte att de e en så dålig sak :-) Noa och jag kommer ha skit kul med den så fort snön försvinner. taket e i perfa höjd att kunna hålla i som mamma utan att man bryter ryggen.
Jag frågade personalen om dom hade bensin stationen till oxå! men dom går tydligen inte alls att få tag på i sverige :-( då ska man ha nån vänlig människa i USA som kan ordna en sån.

Mamma var vänlig och betalade micron så att Noa får den oxå! Sen fick han ett par solglasögon och en mobil telefon. Noa har en massa leksaks mobiler men denna fungerade utmärkt som muta medans vi slog in sakerna och i bilen på hemvägen.

Jag plockade ner påsar till att ha lite godis i till hans kalas, och ballonger!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Broderibruden

Vad roligt med födelsedags shoppa och att födelsedagsbarnet själv får vara med och välja! Hoppas han får må bra på sin stora dag! kram!

2010-03-15 @ 18:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0