Gårdagen

Oj oj oj, igår gick allt i 380!
Noa fyllde år, jag hade tårta kvar att fixa och sen trodde jag att dagen skulle bli lugn å skön.
Men icke.
Noa mådde rätt dåligt och efter att jag hade sondat honom och han somnat så spydde han som en tok!
Han tömde magen och sedan var det bra!
Han var trött hängig och lite nere under kvällen.
Jag bestämde att Noa fick öppna sin bil så att han skulle ha nåt kul att leka med!

OOOOH jösses! OM ni köper en sån bil, se till att den du bygger ihop den med e nån du kan hålla sams med. För de va då fasen ingen barnlek!
Jag försökte mamma försökte syster försökte lillebror försökte och tillslut pappa.
Vi fick ihop den, men det var blod svett å tårar som låg bakom det!

Noa älskar den, men han älskar nästan sin micro mer :-D

Tårta blev det oxå så klart, Noa ville ingen ha men vi andra åt i tystnad. MUMS!

Laddar upp lite bilder från igår lite senare i kväll.

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0