Gaaah

Om jag var irriterad på posten innan så e de bara förnamnet av vad jag e idag!

Jag ringer dit i dag, är trevligt och började absolut inte med att vara otrevlig!
Men Inte blev man lyckligare av att prata med dom idioterna! ursäkta ordvalet. Och inte gav det mig nåt att vara trevlig! 
men en snorkig kärring rent ut sagt förklarade för LILLA mig att jag faktiskt inte skulle ringa till dom öht!
Mottagaren ska aldrig göra reklamationer det ska avsändaren göra så jag kunde vara hur upprörd jag än ville men det behövde hon minsan inte ta notis till!

GAAAAH jag blev inte direkt gladare av hennes snorkiga beteende!

Jag har pratat med sjukhuset som sa att dom absolut inte skulle ställa nåt i trapphusen! men han som har gjort beställningen e ju inte där så... jag får gott vänta tills han kommer tillbaka å kan göra en reklamation!

Känns så surt att en läkare ska behöva avsätta tid som patienter behöver för att skälla ut posten bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0