Full fart!

I dag har vi haft en fulladdad dag!
Först var det bankbesök, sen var jag uppe på dagis och jagade Rektorn som naturligtvis inte var inne.
Sen bar det av till mamma en snabbis innan hon skulle köra mig till FK för att lämna in intyget för mars (Jag vet jag e lite seg).
Medans vi packade ihop oss får mamma ett sms av min syster att hon måste till sjukhuset för hon har fått hästen över sig.

Så det vart bara att åka snabbt till FK sen följa med henne till Noas sjukhus.
Där gick ju hela dagen!

Väl hemma igen så har vi bakat. har bara hunnit med grunderna och har inte hunnit med att göra nån dekoration alls! tårtan e inte ens ihop plockad än
Men de hinns med i morgon. Dekorationerna kommer jag dock försöka hinna med i kväll/natt.

Noa har fårr astma mediciner. Så nu har han 3 olika. Jag har precis försökt att tvinga in de i honom och de gick inte speciellt lätt om jag ska vara ärlig!
Men han fick de i sig iaf! och nu hoppas jag att han ska kunna sova i natt!

Nä dags att fortsätta. Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0