En resa runt halva jorden

Vilken dag....
I natt har jag haft besök :-o Vem och varför tänker jag inte svara på ;-) de behåller jag för mig själv ;-)
Men jag vaknade iaf tidigt i morse då besökets väckarklocka väckte mig.
Men de gjorde inte speciellt mycket. var rätt skönt att komma upp och igång tidigt.

I förmiddags hade jag besök hos FYS. Galet skönt måste jag säga.
Han knäckte ryggen som satt fast på 3 ställen. sedan försökte han mjuka upp mina galet spända ryggmuskler.
Fick en ny till till nästa vecka för fortsatt behandling. efter de besöket ska jag börja träna på FYS centers egna gym. Skönt att bli tvingad till de så man slipper komma med undan flykter!

Efter det så han jag bara hem och vända innan vi skulle vidare till Noas sjukhus.
Men nu har vi åkt runt halva jorden känns det som. och äntligen kan man njuta av lite kaffe och bara ta det lugnt!

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0