De här med kläder

Jag måste ju visa vad som kom i paketet i dag :-)
Paketet på posten var klädpaketet från Kidzshop.se.


Vi börjar med en tröja från Nova Star. Ord pris 349 kr


Byxor Nova Star ord pris 349 kr


Tröja från Minymo ord pris 229


Tröja från Tiny minymo ord 159


Velor byxor från Minymo ord pris 199

Jag är jätte nöjd! Enda nackdelen att göra sånna här fynd är att man inte kan välja själv. vilket tyvärr är en nackdel när man har ett barn som inte är byggd på samma sätt som "Normala" barn.
Nova star kläderna blev helt perfekta. lite stora men dom växer han ju i. däremot så är byxorna väldigt smala i midjan vilket är helt perfekt till mitt smala barn!
Tiny minymo kläderna har dessvärre inte samma passform på mitt barn. Byxorna kunde man ställa in i midjan vilket är ett stort plus. 
Tröjorna är tyvärr väldigt stora.
Men med tur så hinner han kanske växa i dom innan armarna blir för korta. 

Tyvärr så är det ju så här när man har barn som är små! Det är Über svårt att hitta nåt som sitter åtminstone halv bra. sitter de bra över mage och midja e de för kort. sitter de bra längd mässigt så... e de för stort så de ramlar av eller ser löjligt ut :-( 

Kram på er 


Kommentarer
Postat av: Broderibruden

Vilka fina kläder! Ja, man får ju hoppas att han får glädje av alla kläderna. Har nu besökt hemsidan och såg att de hade mindre paket också som inte är så dyra. Ska nog beställa jag med! Hoppas verkligen att det löser sig för Noa! Tänker på er. Kram!

2010-03-02 @ 18:25:19
Postat av: angela

Gör det! dom har flera olika i olika prisklasser! Jag valde de större då Noa verkligen e i behov av kläder. Plus att jag hoppas på att ha en chans att vinna bee vagnen ;-)

kram

2010-03-02 @ 18:42:29
URL: http://lilleprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0