5 Minuters frid

Noa sover! YEY!
Han har sovit en stund nu, och oj oj oj vad jag behövde få en liten lugn stund.
och inte nog med att jag behövde en liten stunds ro. HAN behövde sova.

När vi var små så hade min mamma en favvo bok som hon gärna läste för oss.
Den hette 5 minuters frid.
Boken handlar om en elefant mamma med barn som försöker genom hela boken att få sina barn i säng så hon kan få njuta av ett bad och en kopp The.
Vilket inte alls fungerar.

Lite så känns det för mig! så det är oerhört skönt att bara kunna sitta i fred, med en kopp kaffe och blogga. 

I dag har vi bara kört en slapp dag. Bara varit hemma och tagit de lugnt.
Vädret e inte de roligaste och i går hade vi fullt upp.

Rikard kom över och umgicks sedan prövade vi astma medicin till Noa.





IOM att vi faktiskt var ute en del igår så de känns endå okej att hålla sig inne i dag. speciellt med tanke på vädret :-/

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0