Midsommar!

Jag är helt slut!
Jag vet inte varför men... ja... varför ska sånna här trevliga högtider alltid sluta i kaos?

I går gick Noa och jag en prommenad för att plocka björkris, sen gick vi upp till mamma och band kransar. en till mig en till Noa och en till mamma.
Efter det så gick bilen till en liten bonnhåla här i närheten och där firade vi för förstagången (men säkert inte sista ;-) )midsommar.
Vi köpte lotter och vann på nästan alla :-) Så Noa har fått en massa saker så som fiskhåv, vattenpistol, sugrör, två små rack och en massa andra saker som jag inte kan namnen på ;-)

Och så dansade vi såklart runt stången oxå :-)








Det var ett trevligt ställe att vara på, minus dock att det var lite väl lång väntan på att dansen skulle komma igång, och ljudet va rätt dåligt oxå. och inga lekar hade dom :-/

Men men...

Sen bar det av hemmåt, Noa blödde näsblod hela kvällen, vi käkade och sen gick vi väl typ hem.
Min syster å min bror kom över ganska sent och vi kollade på en film "The men who stares at goats"
Hel skum film, men endå ganska rolig :-) jag var nog inte tillräkligt inne i filmen för att riktigt förstå den.

Noa somnade ganska tidigt av en circadin. Han behövde verkligen få sova för han var så trött och kom inte till ro. och med tankte på att de blev väldigt kaosigt på kvällen så var jag glad över att Noa låg och sov!

Nu ligger vi och myser på soffan och jag ska strax ta och sätta igång och städa undan här hemma och fundera ut vad vi ska käka till middag. Helst av allt skulle jag vilja göra helstekt kyckling, men jag vete fasen om jag vill gå ut i detta väder för att handla. så jag får nog kolla vad jag har hemma!

Stor kram på er


Kommentarer
Postat av: jenny

Vilka fina bilder, ser ut som om ni haft en strålande midsommarhelg! Kram Jenny

2010-06-30 @ 22:27:56
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0