Sovande barn

I dag har vi mest varit ute och lekt med  Carro och Loke!
vi tog även en sväng med typ hela familjen ner till centrum för att kolla på klockor. Jag å Noa stannade dock utanför med hunden.
kollen gick jätte fort för dom hade inga armband inne som passade till klockan min lillebror har.

Vi har kikat på tvillingvagnen och planerade lite inför en omklädnad. gäller bara att hitta ett tyg som vi båda kan känna oss nöjda med.
två viljor, två olika tyck å smak.... mm de kan ju gå lite hur som helst ;-)

Jag har talat med nevro avdelningen i dag och begärt att få circadinet utskrivet till Noa.
så jag hoppas på att kunna få det under veckan så att vi båda får sova!

Och medans jag sitter här och skriver det, så har Noa krypit upp i soffan och somnat :-o
jag får nog väcka honom när middagen e klar så att han kanske somnar om igen sen! för nu sover han inte för natten tyvärr.

I helgen e de bröllop här i stan :-) om nån har missat det så ska ju vår kronprinsessa gifta sig med en man av folket! Jag önskar dom lycka till!
Men vi tänkte iaf åka in till stan och titta och köra ett race på skansen :-) jag ska nog investera i ett årskort. det kostar ju lixom 120 kr att gå in på skansen och ett årskort ligger på 450 kr.
så det känns som att det är värt att köpa ett årskort!


nä jag ska väl passa på och göra lite nyttigheter medans han ändå sover.

Stor kram på er


Kommentarer
Postat av: Broderibruden

Skönt att han får sova lite! Hoppas medicinen hjälper så ni får sova ostört på natten. Men de borde väl utreda varför han sover så dåligt men det kanske beror på hans tillstånd i övrigt? Har ni fått några provsvar? Kram!

2010-06-14 @ 19:31:41
Postat av: Angela

mm jag hoppas att han kan skriva ut den snabbt så vi kan få den snart :-)

sömnproblem e inget ovanligt! i noas fall tror man att det handlar om nattskräck men man vet inte. vi ska kolla så han inte har epilepsi och att det är de som stör nattsömnen.

men iövrigt så finner man oftast inga lösningar på sömnbesvär mer än medicinera för att hjälpa till med insomning.

nix inga provsvar ännu!

kram

2010-06-14 @ 20:47:10
URL: http://lilleprins.blogg.se/mamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0