Underbar kväll

Oj då blev klockan sent igen!
Dagen har flytit på som alla andra dagar egentligen!
Frukost, prommis, lunch, leka i parken, sondning och försök till sova middag, inser att sova middag inte går så vi tar en lugn stund.
Efter detta så brukar vi normalt göra nån aktivitet.
Men istället ringde telefonen.

Min kära Lina ringde och spontan bjöd över oss på grillning!
Och vem tackar nej till trevligt sällskap och god mat???
Inte jag iaf :-D

Jag och Noa begav oss med tåget hem till Lina och David. det var rätt länge sedan vi såg sist.
förr brukade vi ses ofta men iom Noas alla bekymmer och annat så har de varit ett tag sedan nu.

Noa va blyg i 5 min sen lekte han med David och Lina men mest med David som blev hans vän!
Han hjälpte till och grillade, han fixade och mös i gräset! Noa och David satt oxå å spelade gitarr tillsammans! konstigt att David blev hans bästis va??? ;-)


En helt underbar kväll och eftermiddag!

Efter maten gav jag Noa en av Circadin tabletterna som vi hämtade i morse.
Han tog hela tabletten med lite sylt, dock så tuggade han sönder den...

Det skulle ta ca 1-2 timmar innan den verkade men de gick nog snabbare än så. ca 30 min sen sov han sött i sin vagn.

Dock så sov han oroligt. vaknade flera gånger och såg helt frånvarande ut.
På tågperrongen så vaknade han av tåget och var vaken hela hem resan.... för de va ju nån mupp å några kärringar som spelade instrument och sjöng!

Nu ligger han snällt ner gosad i min säng och myser.
fortfarande vaken... men TYST!

ÅÅÅH de e som fröjd för mina öron att ha ett barn som inte gallskriker!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Broderibruden

Skönt att medicinen gör verkan:-) Kram!

2010-06-18 @ 09:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0