Stan

I dag har det varit en rörig dag, allt har gått sååååå segt!
efter att ha käkat lite lunch drog jag syrran lillebror och Noa in till stan.
Noa var super duktig, han fick gå för det mesta iom skicket på vagnen!
Vi gick runt inne på Åhlens, letade efter solglasögon till min syster, och ett par skor.
Gick vidare till sergelgången å kollade vidare på skor, Noa fick ett par nya från dinsko.
Sen upp i gallerian, kolade vidare på solglasögon och skor.
Där köpte vi vår traditionella yoghurtglass ;-)
Jag älskar den glassen, man ska ta med vaniljsmak och blåbär i botten! mummms.
T.om Noa åt av glassen. han som aldrig annars äter sån typ av glas!

Efter att ha varit där inne å spanat så prommenerade vi ner i Kungsan, och gick ner till skeppsbron, sen gick vi uteefter vattnet mot gamla stan och upp mot centralen igen.

Noa va super duktig, gick å höll sin moster i handen.

Just nu så pågår ju Lovesthlm... och ja... jag vet inte... det var dött i kungsan, där som de annars brukar  vara så mycket folk. och ute på skeppsbron va de iof liv eftersom att hammerfall spelade, men de såg inte ut som att det var nåt speciellt där borta heller faktiskt. vi ska väl försöka åka in nån mer dag och knalla runt och se oss för vad som finns att erbjudas!

Jag har fortfarande galet ont i tårna! och jag e sur över att det aldrig vill sig vägen!
och den där jävla vagnen... BLÄÄÄÄ


Kommentarer
Postat av: Emma

Men vännen! Hur gick det i den där tävlingen om vagnen? Den har väl inte lottats ut än? Du av nån förtjänar att få den! Jag håller mina tummar, och om jag vinner den får du den. Nån rättvisa ska det ju finnas och lite tur i allt kaos förtjänar ni!

Vi håller alla våra tummar här hemma och hoppas att det blir bättre för er! Vi ses säkert nåt mer på avdelningen. Joel har precis fått sin rullstol! Han är så stolt! Många kramar till er

2010-06-11 @ 12:25:57
Postat av: Angela

Emma, Jag tror inte att vagnen har lottats ut ännu, men jag kan ha fel! jag har inte varit så uppdaterad på den fronten. men jag räknar inte heller med att vinna den. det känns ju som en chans på miljonen att du eller jag tar hem den ;-) men visst skulle det både vara roligt och välbehövt!

Hoppas allt fungerar bra för er och lilla Joel! kram



Noname, kul att du har hittat hit till mina bloggar! hoppas att du finner nåt av intresse och att du fortsätter läsa här hos oss :-) har inte du nån blogg?

Ang. kidzshop och att dom skulle dra till med "trix" köper jag inte :-) jag är övertygad om att det kommer att lottas ut en vagn. orsaken till att dom som su känner som kontaktat kidzshop och inte fått svar kan vara många.

Men håll ut så ska du se att det säkert kommer släppas en vagn till en lycklig vinnare :-)

2010-06-12 @ 15:07:43
URL: http://lilleprins.blogg.se/mamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0