Nu drar jag!

10 Kommentarer bara i dag :-) me like!
Ja nu har jag iaf bestämt mig för att ha lite kul.
Jag tackade min kära vän för att hon hade pratat med min granne och sett till så att dom så snällt tar hand om mina paket. Hon bjöd över oss på grillning.
Så mina super snälla föräldrar tar hand om Noa i natt och gav mig en flaska vin!
Så jag ska bara käka först, för jag tänkte att jag ansluter mig lite senare än precis nu.
Så strax bär det av hemmåt, plocka undan lite och ta en dusch och sen ger jag mig ut på äventyr i grannstan!

Hoppas att ni andra får en toppen bra kväll!
Många kramar till er


Kommentarer
Postat av: Eva

Njut av en trevlig kväll med goa vänner, det är du väl värd.

2010-06-12 @ 18:20:34
URL: http://taweret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0