Noa har fått en lillasyster!

Igår sa min snälla syster att hon ville hjälpa till och fixa en barnvagn till Noa!
Jag hade en ide och jag har ju mina krav på en vagn. samtidigt så ville jag inte att den skulle vara dyrare än 1000 kr.
Ja och de va ju lätt?? japp de va ju faktiskt det.
för en av dom vagnarna som jag har kikat på flera gånger såldes just nu till kampanj pris på babyland!
så 895 kr gick denna pärla på!

En Acta Graco Mirage plus! insidan är mörk lila inte ceris rosa som jag tycker att den ser ut på denna bild :-)
Den fanns i helsvart denna och i beige. men beige tyckte jag inte alls om och när butikspersonalen var vänlig att packa upp denna så jag fick så så blev både mamma jag och Noa kära i den! den vart lite roligare än bara en svart!
Så nu har Noa fått en lillasyster :-D

Jag gillar den, Noa gillar den! han satt i den halva kvällen igår och tittade på tv. helt perfekt för han kan ju ha både drickes mugg och små plock att äta på brickan!
Dessutom så har vagnen fullt liggläge och är super lätt att fälla ihop och fälla ut. I LÖÖÖÖÖV!
Och... sist men inte minst!
Varukorgen är så smart att jag kan ställa OCH fästa sondpumps väskan där i. plus att jag får plats med en massa andra saker i varukorgen oxå!

TACK MICKI <3!


Kommentarer
Postat av: Broderibruden

Vad bra! Vilken fin vagn! Kram!

2010-06-14 @ 19:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0