Jävla Pundar jävlar och idiot Schenker

ÅÅÅÅÅÅÅH jag e så irriterad!
Jag fattar inte, hur tänker man när man skäl från en sjuk 2 åring? och dessutom snor hans hjälpmedel??
Jag e så jävla sur trött och förbannad!
Nån har alltså snott Noas paket som idiot schenker har lämnat i porten igen.
innehållet? sondknappar...
VEM hade ett sånt desperat behov av sond knappar???
förmodligen ingen...
förmodligen så e de nån stackars idiot som tat dom ihop om att kunna sälja skiten å köpa droger eller nåt sånt skit.
och nu finns väl Noas hjälpmedel i en sopptunna nånstans :-(
varför inte ställa tillbaka grejerna om man ändå inte kan använda dom själv?

Så jävla trist! och så länge var jag inte borta hemifrån!

Noas läkare e dessutom utomlands och kan inte heller skriva ut nya :-( och jag som var i stort behov av slangar.
FAAAAAN!

Hoppas att du känner dig jävligt nöjd din jävla idiot!
och jävla Schenker! på måndag ska jag ringa och skälla ut dom idioterna oxå!
hur svårt ska det vara att fatta LÄMNA INGENTING UTANFÖR MIN DÖRR!

Tack gode så har Noas läkare hävt kontraktet med dom nötterna men dom kommer ändå få köra sommaren igenom.

FAAAAAAAN!


Känner ett stort behov av att flytta från de där jävla dårhuset jag tydligen bor i!
fattar inte att folk ska ha så jävla svårt att låta bli andras grejer!
HOPPAS ATT DU ÄR STOLT SOM SNOTT FRÅN EN 2 ÅRING!




Kommentarer
Postat av: Broderibruden

Men så hemskt:-( När jag hade fött Valdemar låg vi kvar på BB i 9 dagar. Under den tiden fick jag ett paket med bebiskläder. Någon snodde dem för paketet var för stort för brevinkastet. Vi hittade den tomma påsen i trapphuset men kläderna var borta! Då blev jag ledsen och arg! Det var kläder från mina släktingar som stickade nya kläder. Kram!

2010-06-12 @ 15:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0