Jaja okej då!

Ja okej, jag skulle väl ta och andas en sväng.

Jag satte i ren ilska upp en lapp i porten i morse om att mitt paket saknas och att jag önskar det åter och om nån hade tagit hand om det så fick dom väldigt gärna höra av sig så jag visste vart det tagit vägen.

och ja... tro på fan :-) min granne ringde upp nyss. min kära granne (har nog faktiskt bara en granne jag kan säga så om) hade tagit hand om det. hon förklarade att hon hade pratat med en kompis till mig (dom är släkt) och hon hade beordrat henne att ta hand om paket om hon såg dom i trappen!
Dessutom så hade hennes bil tydligen slagits sönder förra helgen utanför och därför kände hon att det var ännu viktigare att nån tog hand om Noas paket!

Jag är ju bara glad och tacksam. jag trodde verkligen inte att nån skulle ha tat hand om det iom att det inte e första gången paket förstörs och försvinner.

så.. ja det löste sig ju :-) hon kom på när hon läste min lapp att.. ja det kan ju vara bra om man meddelar att man tagit hand om paketet, vilket hon helt hade glömt bort.

Nä nu ska jag fortsätta här hemma och sluta vara sur!

Stor kram på er


Kommentarer
Postat av: Eva

Vad skönt att grejerna kom till rätta. Väldigt snäll granne som tog hand om grejerna men klantigt att inget säga.

2010-06-12 @ 18:19:20
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: Broderibruden

Vad bra! Vilken snäll granne:-)

2010-06-13 @ 19:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0