JAG HAR VUNNIT!!!!!!!!!!!!

OOOOOH!
Jag kan inte tro att det är sant!

Jag har vunnit min dröm väska!
Min väska som jag sååååå länge har drömt om men trott att det var kört!
Åh..... den är så fin och jag vill bara få hem den NUU



Här e den! En petunia pickle bottom väska, modell Clutch namn Moon Over Macau
Finns inte ens att få tag på i sverige för jag fick den sista!
Fick välja mellan olika väskor i samma modell men när jag såg att denna pärla otroligt nog fanns kvar!
Då fanns det inga tvivel.

Och vet ni vad det bästa är?? den är inte bara galet snygg och kan användas till fest och vardag.... det är dessutom en skötväska :-o med fack för blöjor osv. men en väldigt liten skötväska :D

Jag hoppas så innerligt att den hinner hit innan helgen!

Tack
www.kawaiikids.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0