gröthjärna

UUUH jag känner mig helt mos och helt off!
Vi hade en jätte trevlig kväll igår med ett par glas vin för mycket ;-)
Jag sov kvar, för att slippa åka tåg sent på kvällen själv... de e ju inget som känns så där jätte lockande direkt.
Vi somnade väl runt 4 :-o hade suttit uppe å kollat kompisens blodsocker som låg för lågt under kvällen.
Och jag... jag min mupp vaknade redan kl 8 :-o kan ju påpeka att jag nog inte var nykter!
låg kvar rätt länge och drog mig i sängen, drack vatten och försökte få huvudet att inte kännas så förbannat tungt.
vid 10 tiden åkte jag hemmåt och var uppe hos mamma strax innan 11. gick hem mellan för att byta kläder å så.

sen har jag haft en riktig sego dag!
och kört ett ryck i tvättstugan har jag oxå gjort med Noa som trogen assistent! jag hade absolut ingen som helst lust att tvätta, men soffan behövde få sig en omgång efter att jag spillt sond mat i den här om dagen så de kändes dummt att skita iatt tvätta den bara för att man e lite trött.

Noa har varit en ängel i dag! han hade sovit med min syster i natt och tydligen hade han sovit dåligt.. som vanligt ungefär ;-)
jag måste komma ihåg att begära circadin i morrn.

Noa har fått en pressent i dag! jag visar bild i morgon ;-) men det är så skönt och så snällt att det finns människor som verkligen kan och vill hjälpa till!

Nä nu ska jag knalla ner och kolla om tvätten i torkrummet har torkat än! sen blir det soffläge för både gosungen och mig!

Stor kram på er


Kommentarer
Postat av: Broderibruden

Fortsatt trevlig kväll! Vet de varför Noa sover dåligt? Kram!

2010-06-13 @ 19:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0